Personal

Det är vi som jobbar på Kör Eco Trafikskola i Linköping och det är oss som du kommer att möta under din resa till körkortet

Johanna Edelönn

Delägare av Kör Eco Trafikskola. Utbildar i personbil, Riskutbildning 1 och 2 och EcoDriving. Undervisar i introduktionsutbildning för privat övningskörning och utbildar även på moped som även kallas AM-behörighet. Johanna bemannar kontoret både i Linköping och Åtvidaberg

• Erfarenhet: Har arbetat som trafiklärare i 18 år
  • Styrkor: Som utbildare är Johanna driven, strukturerad och ödmjuk.

Bo Andersson

Delägare av Kör Eco Trafikskola. Utbildar i personbil, Riskutbildning 1 och 2, personbil med tungt släp, moped och EcoDriving. Undervisar också i introduktionsutbildning för privat övningskörning. Bosse jobbar även ibland på kontoret.

• Erfarenhet: Har arbetat som trafiklärare i 25 år
  • Styrkor: Som utbildare är Bosse lugn, ödmjuk och trygg

Henrik Hermansson

Utbildar i personbil, Riskutbildning 1 och 2 och moped som även kallas AM-behörighet.

• Erfarenhet: Har arbetat som trafiklärare i 15 år
  • Styrkor: Som utbildare är Henke alltid glad, engagerad och duktig på engelska. I master the English language very well and willingly speaking it!

Emma Algebrant

Utbildar i personbil, personbil med tungt släp och moped som även kallas AM-behörighet.

• Erfarenhet: Har arbetat som trafiklärare i 5 år
  • Styrkor: Som utbildare är Emma noggrann, engagerad och drivs av att se elevernas framsteg i bilen

Madeleine Engman

Utbildar i personbil.

• Erfarenhet: Har arbetat som trafiklärare i 14 år
  • Styrkor: Som utbildare är Madde en riktig glädjespridare och hon har ett öga för pedagogik och noggrannhet

Mia Nilsson

Utbildar i personbil, personbil med tungt släp och riskutbildning 1 och 2. Mia jobbar även på kontoret.

• Erfarenhet: Har arbetat som trafiklärare i 29 år
  • Styrkor: Som utbildare är Mia en erfaren, genuin och väldigt trygg i sin utbildningsroll

Sandra Danielsson

Utbildar i personbil.

• Erfarenhet: Har arbetat som trafiklärare i 2 år
  • Styrkor: Som utbildare är Sandra nyfiken, glad och är orädd för utmaningar.

Jonatan Eriksson

Utbildar i personbil och moped som även kallas AM-behörighet.

• Arbetat som trafiklärare i 9 år och kallas Jonte.
  • Styrkor: Han är lugn, noggrann och trygg  i sin lärarroll. I´m fully fluent in English, jag möter gärna engelsktalande elever.